PRESENTACIÓ DE L’AGRUPACIÓ ESPORTIVA IES ARAN:

Benvolguts/des:

Ens complau presentar-vos per primer cop, l’oferta d’activitats esportives i culturals que l’IES ARAN posa a disposició de l’alumnat i els seus familiars.

Volem que tots les activitats tinguin les mateixes finalitats educatives, d’acord amb la línia marcada per l’IES, especialment des del departament de CF d’Esports i el d’Educació Física.

En el nostre ànim hi ha la intenció de millorar, cada vegada més, les activitats. I per això serà fonamental la participació activa de tots els estaments (alumnes, pares i professors).

Volem una agrupació esportiva dinàmica, emprenedora i amb capacitat de generar il·lusió.

Comptarem amb l’experiència de tècnics qualificats, i sobretot molta, molta il·lusió per començar un projecte totalment nou al centre. En aquest sentit, els vostres suggeriments al llarg del curs seran de gran ajuda per a créixer com a entitat i per millorar en les activitats proposades.

Creiem que el caràcter voluntari de les activitats, juntament amb el seu fort component motivacional, fa que el projecte tingui una capacitat educativa força considerable, i que sigui un potent motor cultural.

Les activitats que s’ofereixen són les següents:

Activitats Culturals:

Activitats Esportives:

Tenim en projecte varies activitats com per exemple: Club de lectura, Escacs i altres jocs de taula, Balls de saló i Rugbi.

Esperem que pugueu treure’n el màxim profit possible!

Manel Serrabona
Coordinador de l’AEE IES ARAN